Płatności i dostawa 2018-09-13T04:53:22+00:00

PŁATNOŚĆ

  • W Sklepie dostępne są wyłącznie następujące formy płatności:
    • Przelew tradycyjny. Płatność powinna zostać dokonana po złożeniu zamówienia w terminie 7 dni od momentu otrzymania faktury pro forma. Brak zapłaty oznacza anulowanie zamówienia.
    • Za pobraniem. Zakupione Produkty wysyłane są niezwłocznie po skompletowaniu z opcją zapłaty w momencie odbioru przesyłki od kuriera.
  • Numer konta Sprzedawcy jest następujący:
    • ING Bank Śląski SA 16 1050 1214 1000 0022 6135 5388
      Numer konta jest uwidoczniony na stronie internetowej Sklepu i jest przesyłany w e-mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu 100% zaliczki na konto Sprzedawcy.
  • Faktura za zakupiony Produkt zostanie dostarczona w formie elektronicznej w postaci pliku PDF zgodnie z art. 106n ustawy z dn. 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011.177.1054 j.t. ze zm.).

DOSTAWA

  • Wysyłka kurierem
    Koszt przesyłki urządzeń fizycznych widoczny w podsumowaniu koszyka zawiera każdorazowo ubezpieczenie sprzętu do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera.
    W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  • Wysyłka elektroniczna
    Produkty elektroniczne, takie jak np. licencje na oprogramowanie dostarczamy za pomocą bezpłatnej wysyłki elektronicznej. Przy tej formie dostawy należy zwróć szczególną uwagę na poprawność wprowadzonego adresu e-mail podczas uzupełniania danych w zamówieniu.

SZYBKI KONTAKT

32 78 74 888

Pn-Pt: 8-16